Administratief beheer

Ons administratief beheer realiseren wij door de volgende details voor u uit te voeren:

  • Facturatie
  • Incasso van de huurpenningen
  • Debiteurenbeheer en incassotraject
  • Verrekenen nota's reparaties en onderhoud
  • Huurverhogingen afhandelen
  • Afrekenen van servicekosten
  • Afhandelen van de waarborgsom en bankgarantie
  • Borgbeheer door middel van de Borggarantie

Door het financiële beheer van uw vastgoed uit te besteden aan HouseSupply bent u verzekerd van een ontzorgende financiële administratie. Vastgoed Beheer Plan serviced u bij:

  • Financieel overzicht
  • Transparante en tijdige afrekeningen van servicekosten
  • Inzichtelijk debiteuren-beheer

Door middel van een dienstenpakket nemen wij u het financieel beheer van residentieel- en commercieel vastgoed graag uit handen.

Zo is het beheer van uw cashflow altijd blijvend goed geregeld.

Heeft u nog vragen we nemen graag contact op!

Laat ons u bellen!