Vastgoedbeheer

HouseSupply neemt alle zorgen uit handen omtrent het beheer van uw vastgoed. Het doel is in deze een duurzame relatie op te bouwen tussen opdrachtgevers en huurders. Wij helpen u om zoveel mogelijk rendement uit uw vastgoed te halen en leegstand te voorkomen. Ook kunnen uw huurders bij ons terecht met vragen over uiteenlopende zaken en dragen wij oplossingen aan daar waar nodig is.

Commercieel beheer

Als eigenaar van vastgoedobjecten heeft u vaak geen tijd om geschikte huurders te vinden, bezichtigingen te verrichten en huurovereenkomsten op te stellen. HouseSupply neemt al deze taken van u over. Wij screenen kandidaten op kredietwaardigheid en maken een selectie op basis van uw wensen en behoefte.

Administratief beheer

HouseSupply kan alle financiële zaken van uw vastgoed in beheer nemen. Wanneer u akkoord gaat met een door ons voorgestelde kandidaat om uw woonruimte te betrekken, zorgen wij dat we de eerste maand huur en borgsom in ontvangst nemen voordat de sleuteloverdracht plaatsvind en maken deze meteen over naar uw rekening. De huur komt maandelijks op onze rekening binnen en zo kunnen wij nauwkeurig alle huurpenningen in de gaten houden en bij eventuele achterstallige betalingen actie ondernemen.

Technisch beheer & Vastgoedonderhoud

Bij HouseSupply kunt u ook terecht voor al het onderhoud van uw vastgoed. Alles onder 1 dak! Planmatig vastgoedonderhoud leidt tot een betere beheersing van onderhoudskosten. Voorbeelden van planmatig onderhoud zijn het schilderen van kozijnen of de vervanging van gevelelementen of installaties. Uiteraard houden wij daarbij rekening met de wensen van opdrachtgevers en het streven naar een optimaal rendement op de investering in vastgoed. Zo behoudt uw vastgoed zijn waarde en draagt het onderhoud bij aan een beter leefklimaat voor de bewoners.


Heeft u nog vragen we nemen graag contact op!

Laat ons u bellen!